منو سایت
تهران موزیک

دانلود اهنگ غمگین من اگه کسی رو داشتم از همایون نیکخواهی

پست ویژه Special POST

دانلود اهنگ بسیار زیبا و غمگنی ورژن اصلی من اگه کسی رو داشتم از همایون نیکخواهی دانلود با لینک مستقییم و پخش انلاین

حدود ۱۲ سال پیش بود که ترانه زخم (من اگه کسی رو داشتم…) بر سر زبان ها افتاد ترانه ای که حسابی گل کرد اما هیچ کس نمی دانست شاعر و خواننده آن کیست! متاسفانه بی توجهی مسئولین شهرستان و همچنین نبود اسپانسر جهت انتشار آلبوم رسمی سبب شد تا افرادسودجو بتوانند از نام همایون و تک ترانه زخم به نفع خود استفاده کنند.

نشریه همگام داراب جهت معرفی بیشترخواننده محبوب و خوش صدای شهرمان و شنیدن ناگفته های این هنرمند جوان که در حال حاضر شهرت کشوری پیدا کرده به گفتگو با وی نشسته است که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

تلاش هایم برای پیدا کردن تهیه کننده بی ثمر ماند

نیکخواهی، در خصوص تاریخ دقیق، نحوه ساخت و همچنین انتشار تک ترانه زخم گفت: سال ۱۳۷۹ بود که به زنده یاد عبدالحسین سرفراز پیشنهاد دادم ملودی آهنگ ( بلالم ) که یک آهنگ زیبای ترکی  بود و کم وبیش ترانه های فارسی از روی این کار ساخته شده بود گوش کند و ترانه ای بگوید. ایشان نیز پیشنهاد بنده را پذیرفت و کار با کمی تغییر در ملودی ساخته شد. آهنگ ” زخم ”  با ترانۀ قوی که داشت خیلی زود به گوش همه رسید و طی چندین سال این ترانه را همه جا به اسم همایون می شناختند.

در زمان اوج این ترانه تلاشهایم برای پیدا کردن تهیه کننده بی ثمر ماند. در آن زمان با تجربه کمی که داشتم و یا نبود هزینه خودم تهیه کننده آلبوم خودم شدم و با شرکتی در تهران قرارداد بستم تا اینکه آهنگهایی که قبل از ترانه زخم اجرا کرده بودم و خود ترانه زخم را بتوانم به صورت رسمی وارد بازار موسیقی کنم. این آلبوم در حال تنظیم بود، چندین نشریه هنری مانند( ترانه ماه، محک و … ) و چندین روزنامه که همگی موجود است گزارشات انتشار این آلبوم را منتشر کردند. با تمام سختی هایی که کشیدم کار قانونی آلبوم رو به پیشرفت بود. اکثر دوستانی که  کارهای قبلی بنده را پیگیری می کردند اطلاع  داشتند که آلبوم من با مجوز رسمی تا زمانی دیگر وارد بازار خواهد شد .

تمام زحمت های من یک شبه به طور نا باورانه ای بر باد رفت

وی در ادامه افزود:  اما در همین فاصله زمانی بود که یک آلبوم به نام ( اون که یه وقتی ) با نام مستعار همایون منتشر شد که لحن و جنس صدای خواننده نزدیک به صدای من بود و متأسفانه خیلی از دوستان به این فکر بودند که این همایون،همان همایون نیکخواهی، خواننده تک ترانه زخم می باشد و برای اثباتش دست من از همه جا کوتاه بود.

علاوه براین قرارداد من نیز با شرکت طرف قراردادم که آنها نیز به قول خودشان عمل نکرده بودند و طی تاریخ درج شده آلبومم تکمیل نشد و با ضرر و زیان های زیادی لغو شد. تمام زحمت های من یک شبه به طور نا باورانه ای بر باد رفت.

هشت سال فریاد بی صدا

همایون خواننده تک ترانه زخم تصریح کرد: بعد از چندین سال خواننده آلبوم ( اون که یه وقتی ) آقای امین حبیبی که همه او را به اسم همایون می شناختند در چندین شبکه تلویزیونی دعوت شد و اعلام کرد که بنده امین حبیبی هستم و همایون وجود خارجی ندارد و تمام ترانه هایی که خواننده اش همایون نام دارد، من یعنی امین حبیبی هستم. همایون از اسم و ترانه های من سوءاستفاده کرده است!!!

من نمی خواهم جناب حبیبی را به چالش بکشم چون خودم یکی از طرفداران صدا و ترانه های ایشان هستم. ولی می خواهم بگویم  اگر جناب حبیبی از این مصاحبه و برنامه ها منظورشان من بوده ام باید بگویم که حداقل ۴ یا ۵ سال قبل از آلبوم ایشان، ترانه زخم را همه دوستان به اسم بنده می شناختند و وجود داشت شاید بعضی از دوستان از اسم و ترانه های بنده سوءاستفاده کرده باشند . اما من هیچ سوء استفاده ای از اسم و ترانه کسی نکرده ام. جناب حبیبی باید در پخش اولین آلبومش خیلی دقت می کرد تا به اسم واقعی خودش پخش می شد تا نه برای خودش دردسر شود و نه باعث ضرر مالی و روحی بنده می شد. بعد از پخش آلبوم ایشان به اسم همایون در اجراهایی که بنده دعوت می شدم و ترانه زخم را که شناسنامه کاری بنده هست را اجرا می کردم خییلی از حضار می گفتند که چقدر شبیه خواننده اصلی اش خواندی! آن لحظه باید به جای بنده باشید که بدانید چقدر این حرف سنگین است و تمام حکایتهای که در این چندین سال بوجود آمد و ناگفتنش بهتر است.

خیلی از دوستان هم استانی و همشهری های خودم این قضیه را نمی دانستند. همین مطلب باعث شد که من بیشتر تک آهنگ هایی که از سال ۱۳۷۹  به بعد خوانده ام و زیاد به گوش دوستان نرسیده را به صورت یک آلبوم منتشر کنم به اسم ( هشت سال فریاد بی صدا ) که چند مدت پیش این آلبوم را در سایت های مختلف منتشر کردم و دوستان می توانند این کار را تهیه کنند به امید روزی که همایون واقعی با حمایت شما دوستان خاطره زیبایی که از ترانه ماندگار زخم دارید دوباره زنده کند- این بود تمام حرفهای من طی این چند سال اخیر.

وی در ادامه افزود: با تلاش و زحمت بسیاری از دوستان کنسرتی در جهت کمک به بچه های تحت حمایت بهزیستی تدارک دیدم که مورد استقبال همشهریان عزیزم قرار گرفت و یک حرکتی بود برای اینکه این فرهنگ در جامعه هنری این منطقه جا بیفتد اگر تلاش همۀ دوستانم و بعضی از مسئولین نبود این کار انجام نمی پذیرفت. هر چند این اجرا حاشیه های در برداشت. بنده و دیگر دوستان همه این حاشیه ها  را به جان و دل خریدیم تا اینکه این برنامه آبرومندانه اجرا شود و خدا را شکر می کنم که توانستیم  به نتیجه مطلوب و مثبت برسیم.

در اجرای این کنسرت هیچ وقت محبت آقای سعید عابدی مدیر اجرایی کنسرت و آقای مهندس هادی فردین نژاد مدیر برنامه و مدیر تبلیغات قوی این کنسرت و همچنین آقای مهندس محمد اعتمادی عزیز کارگردان این کنسرت را فراموش نخواهم کرد و همه دوستانی که بدون هیچ چشم داشتی برای برگزاری این کنسرت زحمت کشیدند. دست همه را می بوسم و خداقوت می گم. همچنین از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد هم تشکر می کنم که برای برگزاری این کنسرت به صورت ویژه از جناب آقای هادی بصیری ریاست محترم تقدیر و تشکر می کنم.

در تدارک اجرای کنسرت قوی و زیبا در بهار ۱۳۹۳هستم

نیکخواهی در خصوص برنامه آینده خود گفت: در تدارک اجرای کنسرت قوی و زیبا در بهار ۱۳۹۳ هستم که از همین الان تمرینات گروهی شروع کردیم و با همکاری چندین موزیسین برگزیده کشوری خیلی متفاوت تر و زیباتر از کنسرت قبل با اجرای آهنگهای آلبوم ( هشت سال فریاد بی صدا و آلبوم جدیدم که انشاا… تا سال تحویل منتشر خواهد شد ) که انشاا…  بعد از این یک تور کنسرت در استان فارس و دیگر استانهای هم جوار داریم که به دنبال مجوزهای لازم برای اجرای آن هستیم.

آلبوم “مخاطب خاص” به زودی منتشر خواهد شد

وی افزود: علاوه بر این، هشت تراک جدید آماه شده که مراحل میکس مستر آن داره انجام میشه و این آلبوم کامل با نام ( مخاطب خاص ) به زودی منتشر خواهد شد. و همچنین مطلب ۸ سال فریاد بی صدای من گویای این بود که برای انتشار آلبومم به صورت رسمی تلاش کردم اما به همان دلایل موفق نشدم و مدتی فعالیتم را به تعویق انداختم و همین موضوع نیز به تجربیاتم جهت گرفتن مجوز آلبوم در آینده اضافه کرد که با آگاهی بیشتر این کار را انجام بدهم.

برای گرفتن مجوز و انتشار آلبوم رسمی  راههای زیادی وجود دارد که بیشتر مشکلات در این زمینه را با هزینه کردن می شود حل کرد. اما ….. در صورت نداشتن هزینه یکجا، جهت تهیه یک آلبوم رسمی نظر من و خیلی از دوستان این است که باید مدتی تک ترانه های قوی خواند تا یک مدت اسم و ترانه ها بین مخاطبین سرزبانها جاری شود. اگر مردم پیگیر کارهای شما بودند آن وقت خود به خود همه مشکلات برای تهیه آلبوم حل خواهد شد و من نیز به لطف خدا و دوستان عزیز به مرحله نسبی این موضوع رسیده ام که انشاالله بعد از انتشار آلبوم ( مخاطب خاص ) خبرهای خوبی هم از جانب خودم و هم دیگر دوستانم که در این زمینه زحمت کشیده اند را دارم.

همایون در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که با وی همکاری داشته اند گفت: در این روزهای پایانی سال آرزوی این را دارم که تمام دوستانم بتوانند در زمینه هنرکه برای  به ثمر نشستن کارشان  تلاش می کنند یک روز به تمام خواسته های قلبیشون برسند و این حکایتی که برای فعالیت هنری من پیش اومد برای دیگر دوستان پیش نیاید و دست تک تک مخاطبان و دوستانی که برای پیشرفت بنده زحمت می کشند را می بوسم. انشا الله که بتونم به وقتش جبران زحمت کنم. آرزوی سلامتی برای مادرم و خانواده عزیزم و دیگر دوستان دارم. در کنسرت بهار ۱۳۹۳ مثل قبل نیاز به حمایت و حضور دوستان عزیز دارم.

همایون نیک خواهی

همایون نیک خواهی

من اگه کسی رو داشتم دیگه دربدر نبودم

با غم و غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

اگه زخم نخورده بودم تو رو باور نمی کردم

توی این حصار پر درد با غمت سر نمی کردم

عمریه شب زده بودم پشت گریه صدات کردم

از پس آیینه ی اشک تا همیشه نگا ت کردم

آخه عشق معنای مرگه مسلخ پاییز و برگه

قصه ی عشق و حقیقت قصه ی گل و تگرگه

آخه دردم درد تو بود درد دور از من و ما بود

شکل تنهایی و غربت سر نوشت ادما بود

با چشات دنیا رو دیدم حتی من فردا رو دیدم

توی قلب قطره بودن با تو من دریا رو دیدم

عمریه شب زده بودم پشت گریه صدات کردم

از پس آیینه ی اشک تا همیشه نگا ت کردم

آخه عشق معنای مرگه مسلخ پاییز و برگه

قصه ی عشق و حقیقت قصه ی گل و تگرگه

شاعر : اردلان سرفراز

خواننده : همایون نیکخواهی

(هر دو از داراب)

منبع مصاحبه:http://darabonline.com/news/show/5437

دانلود اهنگ غمگین من اگه کسی رو داشتم از همایون نیکخواهی

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
پخش آنلاین موزیک
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ ها
تاريخ ارسال : جمعه 29 آگوست 2014
موضوع : امین حبیبی
بازديد : 42,806 views بار
دیدگاه ها بسته شده است.
نازنین مریم.شیراز گفته :
جمعه , 5 ژوئن 2015

خیلییی زیبا و با معنی هست . من الان هشت ساله که مرتب گوشش میدم . میدونستم خوانندش از داراب هست ولی متاسفانه اسمشو نمیدونستم…. موفق باشید

نازنین مریم.شیراز گفته :
جمعه , 5 ژوئن 2015

فکرکنم یه آهنگ دیگه هم خوانده اگه بشه اونم بزارید ممنون میشم

سالار گفته :
پنج‌شنبه , 23 جولای 2015

سلام
واقعا اهنگ جالبی ودل نشینی هست راجب خانندش بگم که همایون نیکخاهی هست که بجز اهنگ زخم چندتااهنگ دیگه خوند که پخش نشده.

مریم گفته :
سه‌شنبه , 28 جولای 2015

این آهنگ واقعا قشنگه خیلی باهاش خاطره دارم. آقای نیکخواه رو نمیشناختم تنها چیزی ک میدونستم ی اسم همایون بود که هرچی تو نت سرچ میکردم تا آهنگ جدیدی از ایشون پیدا کنم ولی هیچی نبود. موفق باشین آقای نیکخواه

پروین گفته :
یکشنبه , 17 ژانویه 2016

من حدودهشت یانه سال پیش بودکه کلیپشودیدم باصدای خودایشون نه امین حبیبی وعاشق احساس وخوندنش شدم،وازاون زمان دنبالشم تاخوشبختانه الان بعداینهمه سال تونستم پیداش کنم امیدوام موفق باشین وبازهم باصدای قشنگتون واسمون بخونین

nastaran گفته :
جمعه , 5 فوریه 2016

ممنون از شما
قبلا این اهنگو داشتم ولی پاک شده بود خیلی وقت بود دنبالش میگشتم
با تشکر وسپاس فراوان

حامد گفته :
جمعه , 5 فوریه 2016

خواهش میکنم
آهنگ دیگری خواستیدم میتونید درخواست بدید

abadi گفته :
پنج‌شنبه , 31 مارس 2016

کد پیشواز همراه اول این آهنگ چند؟

حامد گفته :
جمعه , 1 آوریل 2016

متاسفانه کد آهنگی در این خصوص پیدا نشد




تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.