منو سایت
تهران موزیک

فول البوم مرتضی پاشایی

پست ویژه Special POST

دانلود فول البوم مرتضی پاشایی با لینک مستقییم و پخش انلاین بصورت رایگان

دانلود آهنگهای جدید مرتضی پاشایی و دو البوم پخش شده رسمی و ….

دوستان عزیز تمامی متن آهنگ ها در سایت به همراه پخش انلاین موجود است

برای دریافت از قسمت پایین سایت قسمت جستجو اسم اهنگ رو جستجو کنید

فول البوم مرتضی پاشایی

البوم یکی هست(البوم اول):

۱_آهنگ یکی بود یکی نبود

۲_آهنگ باید کاری کنی

۳_آهنگ بیا برگرد

۴_آهنگ نبض احساس

۵_آهنگ برو

۶_آهنگ به خدا

۷_آهنگ خاطره ها

۸_آهنگ دقیقه های آخر

۹_آهنگ عشق یعنی این

۱۰_آهنگ دیدی

۱۱_آهنگ آرزو

۱۲_یکی هست

البوم گل بیتا(البوم دوم):

۱_آهنگ آدم آهنی

۲_آهنگ آدم کش

۳_آهنگ میبخشم

۴_آهنگ بی تو میمیرم

۵_آهنگ اطلسی

۶_آهنگ گل بیتا

۷_آهنگ هنوزم

۸_آهنگ حالا اومدی

۹_آهنگ تو رفتی

۱۰_آهنگ روتو برگردون

۱۱-آهنگ تو میری

۱۲_آهنگ کاش بدونی

تک آهنگهای مرتضی پاشایی:

۱_آهنگ ابریشم موهات

۲_آهنگ یکی بود یکی نبود

۳_آهنگ به گوشت میرسه

۴_آهنگ بزار بگم

۵_آهنگ چند روزه

۶_آهنگ چشمای من

۷_آهنگ چطور دلت اومد بری

۸_آهنگ چطور دلت اومد بری(ریمیکس)

۹_آهنگ دروغ دوست داشتنی

۱۰_آهنگ ادعای عشق

۱۱_آهنگ عشق من

۱۲_آهنگ گریه کن

۱۳_آهنگ جاده ی یک طرفه

۱۴_آهنگ خزان

۱۵_آهنگ ماه من

۱۶_آهنگ منو ببخش

۱۷_آهنگ مهمون

۱۸_آهنگ مثل شیشه

۱۹_آهنگ میخوام بگم

۲۰_آهنگ میمیرم

۲۱_آهنگ نفس

۲۲_آهنگ نگران منی

۲۳_آهنگ روز برفی

۲۴_آهنگ روزهای سخت

۲۵_آهنگ سرتو برگردوندی

۲۶_آهنگ ستایش

۲۷_آهنگ شاید بپرسی

۲۸_آهنگ Song For Naser

۲۹_آهنگ تقصیر

۳۰_آهنگ تو فکرتم

۳۱_آهنگ تو راست میگی

۳۲_آهنگ یادته

۳۳_آهنگ یکی هست

۳۴_آهنگ زیادی

۳۵_آهنگ دل من دل تو

۳۶_آهنگ تو رفتی

۳۷_آهنگ کجایی

فول البوم مرتضی پاشایی

 

بیوگرافی مرتضی پاشایی به نقل از ویکی پدیایی فارسی:

مرتضی پاشایی (زادۀ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ – درگذشتۀ ۲۳ آبان ۱۳۹۳) خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده‌بودند.
وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا شد و در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰سالگی درگذشت.
او دانشجوی رشتۀ گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته‌است. موسیقی را از چهارده‌سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.
مرتضی پاشایی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت. او از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. او با قطعۀ «یکی هست» به شهرت رسید. کارشناسان، او را از پیروان سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه می‌دانند.مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم‌دار پاپ ایران پیوست.
ترانهٔ «یکی هست» از کارهای شاخص پاشایی دانسته می‌شود. پاشایی ترانهٔ «عصر پاییزی» را برای مجموعۀ تلویزیونی به همان نام ساخته‌بود که مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آن اجازهٔ پخش ندادند. پاشایی نیز «عصر پاییزی» را در اینترنت منتشر کرد که به یکی از محبوب‌ترین ترانه‌های او تبدیل شد.او همچنین ترانهٔ «نگران منی» را به‌عنوان تیتراژ برنامهٔ تلویزیونیِ ماه عسل اجرا کرده‌بود.
در آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد. مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شد. به‌دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی، پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کردند؛ بااین‌حال، عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیۀ مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند. همچنین در ۲۰ آبان معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از وی عیادت کرده‌بودند.
پاشایی در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به‌علت شرایط وخیم بیماری سرطان معده در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و بر اثر این بیماری، صبح روز جمعه بیست‌وسوم آبان ۱۳۹۳ (حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح) در بیمارستان بهمنِ تهران درگذشت.
پس‌ از مرگ وی، برخی رسانه‌ها عکس‌ها و فیلم‌هایی از لحظات پایانیِ عمر وی در بیمارستان منتشر کردند که با گلایۀ خانوادۀ وی همراه شد.
پس‌ از مرگ وی، برخی رسانه‌ها عکس‌ها و فیلم‌هایی از لحظات پایانیِ عمر وی در بیمارستان منتشر کردند که با گلایۀ خانوادۀ وی همراه شد.
درگیری‌های پراکنده بین پلیس و تجمع‌کنندگان در مراسم یادبود وی روی داد که خبرگزاری دولتی فارس، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمورد این درگیری‌ها گفت که برخی رسانه‌ها سعی در مخالف جلوه دادن پاشایی با جمهوری اسلامی ایران داشتند.اعضای خانوادهٔ پاشایی، در بیانیه‌ای، در تأیید گفته‌های خبرگزاری دولتی فارس، گفتند که:
خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.
از هنگام بستری شدن وی در بیمارستان، گروه بزرگی از مردم در برابر بیمارستان حضور یافته‌بودند که با انتشار خبر درگذشت وی بر این جمعیت افزوده شد. درپی مرگ وی، تجمع‌های خودجوشی در سراسر ایران ایجاد شد و مردم به همخوانیِ ترانه‌های او پرداختند.همچنین جمعه‌شب در برخی پارک‌های تهران ازجمله پارک لاله و بوستان آب و آتش و همچنین در پارک‌هایی در شهرهای دیگرِ ایران ازجمله مشهد، اصفهان و گرگان، اجتماعات مردمی به‌یاد وی برگزار شد.
انتشار آهنگ‌های وی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها، همزمان با انتشار خبر درگذشت او جوّ خاصی به این نمایشگاه داده‌بود.
بسیاری از مردم در برابر برج میلاد تهران اجتماع کردند که باعث بسته شدن ورودی برج شد. این اجتماع همزمان با اجرای کنسرت وداع توسط حسام‌الدین سراج بود. سیدمحمد میرزمانی، رهبر کنسرت هم گفت: «معمولاً مرسوم نیست که رهبر ارکستر روی صحنهٔ اجرا صحبت کند، اما ازآنجاکه شنیده‌ام امروز مرتضی پاشایی فوت کرده‌است، درگذشت این هنرمند جوان را تسلیت می‌گویم.» رویدادهای پس از مرگِ پاشایی و استقبال گسترده از مراسم تشییع جنازۀ او باعث بحث‌هایی میان تحلیل‌گران شد،که در میان آنها موافقان و مخالفان تحلیل‌های خود را ارائه می‌کردند.
مراسم تشییع و خاکسپاری وی در روز یک‌شنبه ۲۵ آبان از مقابل تالار وحدت تهران برگزار شد. با وجود قرار داشتن تهران در وضعیت بحرانیِ ناشی از آلودگی هوا و اینورژن، جمعیت کثیری از مردم شرکت کردند. یکی از مسئولان راهنمایی و رانندگی تهران، با اشاره به انسداد مسیر پل حافظ تا خیابان جمهوری اسلامی به‌دلیل حضور گستردۀ مردم،اظهار داشت: طول خیابان ولیعصر (عج) و حافظ با بار ترافیکیِ سنگین مواجه شده‌است. جمعی از مردم از استان‌های همجوار تهران خود را به مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر وی رسانده‌بودند. برای بهبود ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی در بهشت زهرا و تالار وحدت حضور یافت.همچنین، به‌دلیل ازدحام در بهشت زهرا، دفن پیکر وی در قطعۀ هنرمندان بهشت زهرا، با تأخیر، شبانه انجام شد.

سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، در نشست کمیتۀ ملی سرطان درگذشتِ وی را تسلیت گفت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران درگذشت پاشایی را در برنامۀ ورزش دو تسلیت گفت.
بسیاری از ورزشکاران، ازجمله محمد نوری، سردار آزمون، سیدجلال حسینی و سروش رفیعی درگذشت وی را تسلیت گفتند

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
تاريخ ارسال : شنبه 14 مارس 2015
بازديد : 596 views بار
دیدگاه ها بسته شده است.



تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.