منو سایت
تهران موزیک

دانلود فول آلبوم آفت - تمام آهنگها و آلبومهای آفت

پست ویژه Special POST

دانلود فول آلبوم آفت – تمام آهنگها و آلبومهای آفت

دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های اجرا شده توسط آفت
کامل ترین آرشیو فول آلبوم

آفت
نام اصلی ملوک آنغوز
نام مستعار آفت
تولد ۱۳۱۳
دانلود فول آلبوم آفو – تمام آهنگها و آلبومهای آفو دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های اجرا شده توسط آفت کامل ترین آرشیو فول آلبوم دانلود آلبوم آبرو (به صورت کامل و یکجا در یک فایل زیپ) دانلود این آلبوم دانلود آلبوم با من برقص (به صورت کامل و یکجا در یک فایل زیپ) دانلود این آلبوم دانلود تک آهنگهای (به صورت کامل و یکجا در یک فایل زیپ) دانلود این آلبوم تهران
ملیت ایران ایرانی
مرگ دی ۱۳۸۵ (۷۳ سال)
تهران
سبک‌ها موسیقی مردمی یا کوچه بازاری
سال‌های فعالیت تا اواخر دهه ۱۳۴۰
ملوک آنغوز با نام هنری ‘آفَت’ (۱۳۱۳ تهران – دی ۱۳۸۵ تهران) خواننده موسیقی مردمی ایرانی بود.

آفت در طول سال‌های دهه چهل خورشیدی، همراه با مهوش و شهپر، یکی از سه خواننده عامه‌پسند و پرطرفدار ایران بود. بانو آفت را رقیب مهوش خواننده مردمی کافه‌های تهران می‌دانستند، اما لقب بلبل شرق در تئاترها و کافه کاباره‌ها فقط متعلق به آفت بود. کار خوانندگی را در کافه‌های ساز و ضربی لاله زار شروع کرد.

زندگینامه
آفت که در سال‌های دور به خواننده لاله زاری یا مردمی شهرت داشت در سال ۱۳۱۳ در تهران به دنیا آمد. و در کودکی پدرش را از دست داد و زندگی سختی را می‌گذارند و با توجه به سن کمی که داشت مجبور شد در یک کارخانه کار کند تا بتواند امورات خود و مادرش را بگذراند. آفت از کودکی عاشق بازیگری و خوانندگی بود وهمیشه صحفه خوانندگان آن دوران را گوش می‌کرد و برای دوستانش آنها رو اجرا می‌کرد. در نوجوانی مادرش را از دست داد و سرپرستی اش را دایی اش (که بعدها آفت ترانه بابا کرم را برای وی خواند) به عهده گرفت و به آفت کمک کرد تا بتواند به رویاهایش جامه واقعیت بپوشاند وابتدا آفت در تئاتر پارس به همراه ستاره‌های تئاتر آن زمان لرتا، شهلا و… نمایش‌هایی اجرا کرد که در آن ترانه‌های «میان پرده» می‌خواند، صدایش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت و اسمش بر سر زبانها افتاد وبه کاباره «شبهای تهران» دعوت شد که در ان زمان مهوش ستاره نو پا در آنجا می‌خواند. آفت در بسیار از فیلم‌ها بازی داشته یا آواز خوانده که می‌توان از آنجمله آتشپاره تهران، آقای هفت‌رنگ و……. نام برد. آفت همچنین در تبلیغ‌های تلویزیونی هم به‌عنوان یک چهره معروف حضوری فعال داشت که از آنجمله می‌توان به تبلیغ آدامس خروس نشان اشاره کرد.

آفت در اواخر دهه ۱۳۴۰ که سفری به آلمان و برای دیدار پسرش به سوریه رفته بود در آنجا وقتی به اصرار دوستان به زیارت رفته بودند توبه کرد ودیگر هیچ وقت نخواند و از عالم هنر کناره گرفت و به جمع درویشان پیوست و تا هنگام مرگ یکی از درویشان بلند پایه بوده و کتابی در دست چاپ دارد به نام «از فقر تا فقر» که هنوز مجوز انتشار نگرفته است. آفت بعد از انقلاب نیز درویش ماند و در امور خیریه و کمک به مستمندان فعالیت داشت. قاسم جبلی یکی از نزدیک‌ترین دوست‌های آفت می‌باشد که این دوستی تا هنگام مرگ آفت هم دوام داشته وترانه‌های دو صدایی زیادی در گذشته با هم خوانده اند که در دسترس نیستند. در روزهای آخر عمر مهوش در کنار وی بوده و مهوش وصیتش را به وی کرده (که گویا در مورد تقسیم اموالش بین فقرا و یتیمان بوده‌است).

از آفت دو پسر به نام‌های حسین و حسن و ۷ نوه و یک نتیجه به جا مانده که در آلمان زندگی می‌کنند. آفت در سن ۷۳ سالگی در هنگام خواب در تهران در گذشت.

آهنگ‌ها
از آهنگ‌های معروف آفت که قدیمی‌ها هنوز آنها را زمزمه می‌کنند «دم گاراژ بودم»، «مامان»، «کوه نور»، «عشق پوشالی»، «دل منو شکستی» و «غریبه» را باید نام برد. تاکسی بگی منو، کله پاچه، بلالی شیرفروش، من خودم میدونم که زشتم، افت آفت جونم، یه بوس بده گل بانو و قناری از دیگر آهنگهای او هستند.

دانلود آلبوم با دل چه کنم

—–دانلود فول آلبوم آفت—-

دانلود آلبوم کاست پنج

—–دانلود فول آلبوم آفت—-

دانلود آلبوم کوه نور

—–دانلود فول آلبوم آفت—-

دانلود آلبوم مبارک باد

—–دانلود فول آلبوم آفت—-

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
تاريخ ارسال : جمعه 26 ژوئن 2015
بازديد : 13,281 views بار
تایید شده : 3 نظر / در حال بررسی : 1 نظر / مجموع : 4 نظر

عباس گفته :
شنبه , 13 فوریه 2016

کار ارزشمندی را دراین بی اخلاقیهای هنر امروز انجام دادید وخسته نباشید . فقط برای دسترسی راحت تر خصوصا برای افرادی مث ما که نهارت شمارا نداریم .گوش کردن – دانلود – ارسال به فیس بوک – ارسال به گوشی یا تلگرام را راحت تر بگذارید .دعای ادمی که با هنرشما روحیه گرفته ارزشمند است .

امیر شاپوری راد گفته :
پنج‌شنبه , 12 جولای 2018

لینک دانلود آلبوم های خواننده آفت غیرفعاله.

جواد گفته :
دوشنبه , 30 می 2022

لینکها خرابه




تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.