منو سایت
تهران موزیک

دانلود فول آلبوم آغاسی

پست ویژه Special POST

دانلود فول آلبوم آغاسی – تمام آهنگها و آلبومهای آغاسی

دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های اجرا شده توسط آغاسی
کامل ترین آرشیو فول آلبوم

آغاسی که متولد سال ١٣١٨ بود به سبب فقر و ناداری نه مدرسه را تمام کرد و نه امکان یافت در کلاسهای آموزش موسیقی شرکت کند.او از سال ١٣۴٨، با ترانههایی مانند ” مرو با دیگری” و ” بت پرست” به نامی آشنا در عرصه فرهنگ عامهپسند ایران بدل شد و با ترانههای “آمنه” و “لب کارون” به شهرتی بیمثال رسید.
انقلاب اسلامی نقطه پایانی بود بر فعالیتهای آغاسی و کسانی مانند او. اما که او دوباره در لاله زار به صحنه رفت، شور و هلهله در این مکان تداعیگر روزهای اوج شهرت آغاسی شد.
آغاسی که متولد سال ١٣١٨ بود به سبب فقر و ناداری نه مدرسه را تمام کرد و نه امکان یافت در کلاسهای آموزش موسیقی شرکت کند.او که استعداد خوانندگی خود را سرخود و بی استاد پرورش داده بود ابتدا در مراسم و جشنهای مردم میخواند. بعدتر اما ، با آمدن به تهران در سال ١٣۴٨، با ترانههایی مانند ” مرو با دیگری” و ” بت پرست” به نامی آشنا در عرصه فرهنگ عامه پسند ایران بدل شد و با ترانههای “آمنه” و “لب کارون” به شهرتی بی مثال رسید.
از برجستگیها و تمایز کار آغاسی بود که با هنرش به ورای مرزها و محدودههای لاله زار پانهاد و صدایش مسئولان وقت رادیو را نیز متقاعد کرد که آن را برای لذت شمار هر چه بیشتری از مردم با امواج رادیو به دورافتاده ترین نقاط کشور بفرستند.
اگرچه در سالهای منتهی به انقلاب آغاسی اوج شهرت و آوازه خود را پشت سر گذاشته بود، اما همچنان میخواند و صدایش کماکان هوادارن چشمگیری داشت. با انقلاب اسلامی و رخوت و ممنوعیتهایی که در همه عرصههای فعالیت فرهنگی و از جمله در کار ترانه خوانان عامه پسند پدید آمد، آغاسی نیز تمام و کمال از فعالیت بازماند و تنها به کار رستوان داری در کرج مشغول شد. او در دهه گذشته با سفرهایی به خارج و اجرای چند کنسرت مشتاقان قدیمی صدایش را به خاطرههای سالهای چهل و پنجاه برد. در خود ایران نیز او ۱۳۸۲ برای اولین بار پس از انقلاب اجازه یافت که دوباره در لاله زار کنسرتی برگزار کند. استقبال از این کنسرت به حدی بود که لاله زار یکسره تعطیل شد و مقامات را از این که صدای آغاسی با این همه استقبال ضررو زیانی متوجه آیین و و ارزشهای ایدئولوژیک حاکم بکند به نگرانی انداخت . این چنین بود که آغاسی مجبور شد دوباره از اجرای برنامه در لاله زار درگذرد.
با این همه در این هفتههای اخیر که تا حدودی در وضع جسمانی آغاسی بهبودی حاصل شده بود یکی دوبار در میان سالمندان مستقر در جاده حصار مهرشهر کرج و نیز در میان معلولان مجمتع توان بخشی جاده لشکرک حضور یافت و با اجرای برنامه ساعاتی موجبات شادی و نشاط آنها را فراهم آورد.

فول آلبوم آغاسی

آلبوم ۱ “بدون اسم” (آغاسی & شاهرخ سالار) : دانلود

———-فول آلبوم آغاسی———–

آلبوم ۲ “بدون اسم” (آغاسی & سوسن) : دانلود

———فول آلبوم آغاسی———-

آلبوم ۳ “بدون اسم” : دانلود

——–فول آلبوم آغاسی———

آلبوم ۴ “بدون اسم” : دانلود

——-فول آلبوم آغاسی——–

آلبوم نیاز (آغاسی & شاهرخ سالار) : دانلود

——فول آلبوم آغاسی——-

آلبوم آمنه : دانلود

—–فول آلبوم آغاسی——

آلبوم گل کاشتی : دانلود

—-فول آلبوم آغاسی—–

آلبوم خیلی ممنون : دانلود

—فول آلبوم آغاسی—

آلبوم مطرب پیر : دانلود

–فول آلبوم آغاسی–

آلبوم ننه نعمت : دانلود

-فول آلبوم آغاسی-

آلبوم کنسرت ۱ : دانلود

–فول آلبوم آغاسی–

آلبوم کنسرت ۲ : دانلود

—فول آلبوم آغاسی—

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
تاريخ ارسال : شنبه 27 ژوئن 2015
بازديد : 1,531 views بار
تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر




تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.