منو سایت
تهران موزیک

دانلود موسیقی بی کلام تایتانیک

پست ویژه Special POST

دانلود موسیقی بی کلام تایتانیک با لینک دانلود مستقییم و پخش انلاین

تایتانیک(فیلم ۱۹۹۷)

تایتانیکفیلمی حماسی-عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرونمحصول سال ۱۹۹۷کمپانی‌های پارامونت پیکچرزو فاکس قرن بیستماست. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود در سال ۱۹۱۲ است. فیلم نامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیکحضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند.
بسیاری از منتقدان این فیلم را ستوده‌اند و آن را در زمره برترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار داده‌اند.این فیلم به همراه بن هورو ارباب حلقه‌ها: بازگشت شاهبرنده ۱۱ جایزه اسکار است. از لحاظ فروش نیز این فیلم یک پدیده بود و در سال ۱۹۹۷ با ۱٫۸ میلیارد دلار فروش پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان در زمان خود شد. در حال حاضر این فیلم بعد از فیلم آواتار (فیلمی دیگر از همین کارگردان) دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهاناست.
در سال ۲۰۱۲ نیز به مناسبت صدسالگی غرق شدن تایتانیک، کامروننسخه سه بعدی این فیلم را روانه گیشه‌ها کرد. اکران دوباره این فیلم نیز با فروش نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلاری همراه بود، که سرانجام این فیلم توانست به فروش ۲٫۱۸۵ میلیارد دلاری برسد و به دومین فیلمی تبدیل شود که بیش از دو میلیارد دلار فروش داشته است.
چند فیلم دیگر به همین نام و داستانی کم و بیش همانند ساخته شده‌است. یکی از آنها شب به یاد ماندنیاست که در سال ۱۹۵۸ و با کارگردانی روی وارد بیکر ساخته شد.

فیلم تایتانیک یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینماست که برای تهیه آن ۲۰۰ میلیون دلار هزینه شد…

خلاصه داستان

یک جوینده گنج به نام «بروک سوت» که به دنبال الماس مشهوری در بقایای کشتی غرق شده تایتانیک است، صندوقچه‌ای در کشتی پیدا می‌کند که در آن نقاشی از چهره زنی جوان با الماسی بر گردن به چشم می‌خورد. پس از نمایش نقاشی در یک برنامه تلویزیونی، خانم پیری به اسم «رز داوسن» ادعا می‌کند که همان زن نقاشی است. او را به محل غرق کشتی می‌برند تا به جستجوگران کمک کند جای الماس را پیدا کنند، اما بجای این کار او داستان غرق شدن کشتی تایتانیک را برای همه آنگونه که خود از نزدیک دیده‌است، بازگو می‌کند. رز داوسن ۱۷ ساله و ثروتمند تصمیم می‌گیرد با کشتی به آمریکا برود و در آنجا با «کال هاکلی» ازدواج کند. مادرش او را مجبور کرده تا به این ازدواج تن در دهد. آنها سوار کشتی تایتانیک می‌شوند و کشتی حرکت می‌کند. یک شب رز تصمیم می‌گیرد تا از بالای کشتی خودش را در آب بیندازد. اما مسافر فقیر و جوانی به اسم «جک داوسون» که کارش نقاشی است، او را نجات می‌دهد. «جک داوسون» همراه با دوستش بلیط تایتانیک را در بازی پوکربرده‌اند. آنها بتدریج بیشتر با هم آشنا می‌شوند و این آشنایی منجر به عشقی عمیق بین آندو می‌شود. هاکلی و مادر رز می‌کوشند تا آنها را از هم جدا نگه دارند. خدمتکار هاکلی به دستور او گردنبند الماسی را که هاکلی به رز هدیه داده را در جیب جک می‌گذارند و افسران کشتی به جرم دزدی به او در طبقه پایین کشتی به لوله دستبند می‌زنند. کشتی به یک کوه یخ شناور برخورد کرده و شروع به غرق شدن می‌کند و همه خدمه و مسافرین کشتی در تلاشند تا راه نجاتی برای خود بیابند. ابتدا زن‌ها و بچه‌ها را در قایق‌ها می‌گذارند و نجات می‌دهند. در این بین در طبقهٔ زیرین که جک در آنجا زندانی است رز تبر بزرگی برمی دارد و دستبند جک را می‌شکند و با هم به سمت بالا می‌روند. توماس اندروزبه رز جلیقه نجاتمی‌دهد و افسران رز را به قایق می‌برند اما او پیش جک برمی‌گردد. مادر رز با قایق نجات پیدا می‌کند و هاکلی هم کودکی را بغل می‌گیرد و به قایق می‌رود و نجات می‌یابد. کشتی غرق می‌شود و تعداد زیادی از مسافران روی آب می‌مانند و یخ می‌زنند جک رز را روی قطعه چوبی می‌گذارد و از رز قول می‌گیرد زنده بماند. قایق‌ها دوباره برمی گردند تا زنده مانده‌ها را نجات دهند ولی فقط رز زنده بود و نجات یافت به این ترتیب جک برای زنده ماندن رز یخ می‌زند و می‌میرد. پس از ۸۴ سال الماس دست رز است و آن را در دریا می‌اندازد. همان شب رز در خواب از دنیا می‌رود و این بار تایتانیک میزبان جشن پیوند این دو دلداده‌است. آن هم با شکوه تمام و در میان کف زدن حضاری که هیچ رشک و کینه و ترسی از زمان حیات شان در تایتانیک با خود ندارند؛ گویی در آخر عشق پیروز است و قسمت همین بود که سرانجام این دو عاشق پس از مرگ به هم برسند و جاودانه شوند.

برای دانلود آهنگ  کلیک کنید

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
پخش آنلاین موزیک
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ ها
تاريخ ارسال : چهارشنبه 27 آگوست 2014
بازديد : 20,975 views بار
دیدگاه ها بسته شده است.
Mohadeseh گفته :
یکشنبه , 19 آوریل 2015

از فیلم تایتانیک خیلی خوشم میاد اگر هزاربارم این فیلمو بزارن باز من نگاه میکنم خیلی عاشقانه و رمانتیکه

haniyeh گفته :
چهارشنبه , 3 فوریه 2016

عالللللییییییییییییییییییییییی بوووووووووود

حامد گفته :
جمعه , 5 فوریه 2016

خوسحالیم که لذت بردید




تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.