منو سایت
تهران موزیک

این بود زندگی از محسن چاوشی

پست ویژه Special POST

اهنگ این بود زندگی از محسن چاوشی + بیوگرافی + پخش انلاین + متن

https://tehranmusicdl.net/wp-content/uploads/2014/09/39SadSong.iR_.jpg

متن اهنگ این بود زندگی از محسن چاوشی :

میزی برای کار ، کاری برای تخت

تختی برای خواب ، خوابی برای جان

جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد

یادی برای سنگ این بود زندگی

جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد

یادی برای سنگ این بود زندگی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام این بود زندگی

♫♫♫♫♫♫

میزی برای کار ، کاری برای تخت

تختی برای خواب ، خوابی برای جان

جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد

یادی برای سنگ این بود زندگی

جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد

یادی برای سنگ این بود زندگی

♫♫♫♫♫♫

این بود زندگی

بیوگرافی محسن چاوشی:

محسن چاووشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر)، خواننده، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و آهنگساز کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاووشی متولد خرمشهر است و اصالتاً کرد است که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است.بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاووشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۰ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

او خواننده ترانه‌های فیلم سنتوری از ساخته‌های داریوش مهرجویی بوده است. محسن چاووشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگهای فیلم سنتوری می‌گوید: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد». او همچنین به عنوان خواننده فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ اثر سعید آقاخانی انتخاب شد. محسن چاووشی درباره این همکاری اعلام کرد: «من برای تماشای خصوصی این فیلم دعوت شدم و فهمیدم که با موضوعی اجتماعی طرف‌ام. فیلمی که قهرمان آن با یک چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و برای ترک اعتیاد در تکاپو است و به این در و آن در می‌زند. بازی محسن تنابنده در این فیلم شگفت‌زده‌ام کرد و به شدت تحت تأثیرش قرار گرفتم. همانجا احساس کردم که برای کمک به هم‌نوعانم باید وارد عمل شوم.

دانلود اهنگ این بود زندگی از محسن چاوشی

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
پخش آنلاین موزیک
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ ها
تاريخ ارسال : پنج‌شنبه 29 ژانویه 2015
موضوع : محسن چاوشی
بازديد : 791 views بار
دیدگاه ها بسته شده است.



تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.