منو سایت
تهران موزیک

دانلود آهنگ یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم از حمید عسکری

پست ویژه Special POST

دانلود آهنگ یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم از حمید عسکری

دانلود آهنگ یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم از حمید عسکری

بیوگرافی حمید عسکری:

حمید عسگری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند .حمید عسگری متولد ۲۰ مهرماه ۱۳۵۷ است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است و در حال حاضر در تهران ، ولنجک زندگی میکند .
دو خواهر و یک برادر دارد . تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است .مجرد است و هنوز فرد مورد علاقه اش را پیدا نکرده است معتقد است ازدواج باعث به ارامش رسیدن انسان ها می شود .
اوایل که البوم او به بازار امد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند درصورتی که او کسی نبود جز حمید عسکری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد . او می گوید : هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .
صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست داره . غذای مورد علاقه حمید عسکری قیمه های مادرش است . او اصلا اهل اشپزی کردن نیست. وقتی غمگین است می خواند .صمیمی ترین دوست حمید عسکری میلاد ترابی است . یک زمانی عاشق بوده است .
با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است . از میان ترانه ها ” ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد . در صدایش غم خاصی وجود دارد.
نقطه ضعف حمید عسکری این است که زود عصبانی می شود البته عصبانیت های او ۵ دقیقه است بعد چنان ارام می شود که انگار نه انگار اتفاقی افتاده است . نقطه قوت حمید هم این است که بی هیچ چشم داشتی احساسش را نثار دیگران می کند انقدر که طرف بی نیاز از محبت می شود .ترانه هیچکی مثل من تو رو دوست نداره رو به همه هوادارانش تقدیم می کند .

برای دانلود آهنگ کلیک کنید

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
تاريخ ارسال : شنبه 8 آگوست 2015
بازديد : 657 views بار
تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر




تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.