منو سایت
تهران موزیک

اهنگ غمگین و زیبا از اخرین قدم از حامد زمانی

پست ویژه Special POST

اهنگ بسیار زیبا و غمگین اخرین قدم از حامد زمانی با لینک دانلود مستقییم و پخش انلاین|Hamed Zamani

اهنگ غمگین و زیبا از اخرین قدم از حامد زمانی

tehranmusicdl.net

حامد زمانی زادهٔ ۱۳۶۷، میمه – اصفهان خواننده پاپ ایرانی است. وی از کودکی شروع به قرائت قران کرده و در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کردو دوره آواز سنتی را گذراند. زمانی در ادامه این روند به موسیقی پاپروی آورد. موضوع کارهای او اغلب مذهبی و یا در واکنش به اتفاقات سیاسی روز ایران است

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره حسین بن علی ساخته شد.

واکنش به ترانه امام نقی

وی در پی انتشار ترانه نقی شاهین نجفی آنرا هتاکانه نامید و در صفحه فیسبوک خود برای قتل نجفی، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعیین کرد. او بعدها ترانه حضرت ماه را برای علی‌النقی خواند

حامد زمانی در گفتگویی با همشهری جواناعلام کرد که در این رابطه با مزاحمت‌هایی مواجه شده‌است: سر قضیه آن رپر خارج از کشور، بیش از پنج هزار کامنت و ایمیل تهدید و فحش داشتم و تلفن‌های عجیبی نیز می‌شد که خیلی از آنها حتی آن رپ خوان را نمی‌شناختند و صرفاً با موضع گیری من مشکل داشتند. گفتم سیاستی که ما داریم سیاست اهل بیت است.

جوایز

حامد زمانی در اولین کنگره بین‌المللی امام هادی با ترانه حضرت ماه برگزیده این جشنواره شناخته شد. وی همچنین در اولین جشنواره موسیقی ضد آمریکایی طبس که در سفارت سابق ایالت متحده آمریکا در تهران برگزار شد با ترانه تحریم نفر برگزیده بخش ترانه شد.

ترانه مرگ بر آمریکا

در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانه‌ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر محمد مهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود. واشنگتن‌ پست به نقل از آسوشیتد پرس در این باره نوشت: «تندروها در ایران به امید آن که میزان خشم را در جریان مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های غربی بالا ببرند، در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران از دو ترانه «مرگ بر آمریکا» رونمایی کردند. این ترانه‌ها در روز شنبه، پیش از تظاهرات گسترده و از پیش برنامه‌ریزی شده روز دوشنبه که به مناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹ ترتیب داده شده بود، اجرا شدند. اما به گزارش سرویس مجازی خبرگزاری فارس این خواننده جوان گفت: آهنگ «مرگ بر آمریکا» به مذاکرات کمک می‌کرد، هرچند که خدا شاهد است که ما آن را برای مذاکرات نخواندیم، شأن این آهنگ بالاتر از آن است که بگوییم برای تاثیر روی مذاکرات آن را تولید کردیم.

دیدار حامد زمانی با رهبر جمهوری اسلامی

حامد زمانی در مراسم تقدیر از وی که در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۲ در حسینیه نمایندگی ولی فقیهدر ستاد کل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد، از دیدارش با سید علی خامنه‌ایرهبر جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: «چندی پیش خدمت مقام معظم رهبری حضور یافتم؛ ایشان به بنده لطف داشتند و بنده را مورد تفقد قرار دادند. مقام معظم رهبری در این دیدار راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید. من با توجه به تشویق مقام معظم رهبری، کار «گزینه‌های روی میز» را ساختم و دوباره به این بهانه خدمت حضرت آقا رسیدم.

خواندن ترانه های انقلابی و مورد تهدید قرار گرفتن وی

حامد زمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اگر به جای حامد زمانی هر فرد دیگری هم بود همین اتفاق می‌افتاد. پوستم کلفت است. یک شبانه‌روز با من باشید تا ببینید چه پیامک‌هایی برای من و خانواده‌ام فرستاده می‌شود یا چه تماس‌هایی صورت می‌گیرد. مادرم بارها با خبرهای ناگواری که درباره من به او می‌دهند مسیر میمه– تهران را طی می‌کند تا جویای حال ما شود. هر کسی جای من بود از این موضوعات و اتفاقات به خوبی سوءاستفاده می‌کرد. البته طبیعی است چون درباره موضوعات انقلابی می‌خوانم به من حمله می‌کنند ولی من هیچ‌کدام از این اتفاقات و خبرهایی که هر روز تقریبا برای من و خانواده‌ام روی می‌دهد را مطرح نکردم. هرکسی که با من رابطه دارد از همسر، مادر و پدر، پسرخاله و… همه تحت‌الشعاع کارهای من قرار گرفته‌اند. باید یاد بگیریم اگر شخصی از اصول و آرمان‌ها و ارزش‌های ما حرف می‌زند یا دفاع می‌کند، ما هم در حد بضاعت از او حمایت کنیم. VOAمستندی درباره من ساخته بود و ۱۲ بار بازپخش کردند.

 

این اخرین قدم برای دیدنه/این اخرین پله واسه رسیدنه

این آخرین نفس کشیدنم برای تو/ای آخرین تورو ندیدنم برای تو

برای آخرین نفس بخون ترانه ای/که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

که میشه از تو رد شدو نظر به جاده کرد/که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

بخون دوباره خوندنت برام مقدسه/بیا دوباره دیدنت برای من بسه

بدون که باید از تو رد شدو دلو ندید/باید برید پر زدو به آسمون رسید

صدا بزن منو که باره آخره/بزار ببینمت قراره آخره/براب بار اخرم شده فقط بخند

بخندو چشمای قشنگتو به رو ببند/بیا به جرم عاشقی بکش منو نرو

نگاه کن این تن نحیفو زارو خسترو/تورو به جون خاطرات خوبمون بمون تورو به جون خاطرات تلخمون نرو

بیا و راحتم کن از نگاه آدما/نزار بگیره دامنم رو آه آدما

بگو چرا باید بسوزه لحظه های من به خاطر نگاه اشتباه آدما…

برای اخرین نفس بخون ترانه ای که باد از تو بگذرم به هربهانه ای

که میشه از تو رد شدو نظر به جاده کرد/که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

این اخرین قدم…

 اهنگ غمگین و زیبا از اخرین قدم از حامد زمانی

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
پخش آنلاین موزیک
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ ها
تاريخ ارسال : سه‌شنبه 26 آگوست 2014
بازديد : 1,524 views بار
دیدگاه ها بسته شده است.



تمامی حقوق مطالب برای تهران موزیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.